خبرهای داغ:

روایت یک کارآفرین موفق/از شروع با  ۲۰هزار تومن تا کارگاهی بزرگ

روایت یک کارآفرین موفق/از شروع با  ۲۰هزار تومن تا کارگاهی بزرگ
معصومه جهانی، کارآفرین بسیجی اهل بجنورد از شروع به کارش می‌گوید: در سال ۱۳۸۵ با سرمایه بسیار ناچیز، یک نفر نیرو و یک اتاق ۱۲ متری گلیم‌بافی را آغاز کردم.
کد خبر: ۹۶۰۵۰۱۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان به گزارش خبرگزاری بسیج،معصومه جهانی، کارآفرین بسیجی اهل بجنورد از شروع به کارش می‌گوید: در سال ۱۳۸۵ با سرمایه بسیار ناچیز، یک نفر نیرو و یک اتاق ۱۲ متری گلیم‌بافی را آغاز کردم.

ور شغلش را به مرور ارتقا داده است و اکنون کارگاهی بزرگ با نیروهای زیادی دارد که در خانه و کارگاه مشغول به گلیم‌بافی هستند.

خانم جهانی ادامه می‌دهد: خیلی از کسانی که به آنها گلیم‌بافی را آموزش دادم اکنون مستقل کار می‌کنند و این مرا خوشحال می‌کند.

او قبل از کرونا گلیم‌های کارگاهش را در استان‌های تبریز، اصفهان، تهران و ارومیه به وسیله واسطه به فروش می‌رسانده، اما اکنون بازاریابی و فروش این محصولات را نیز خودش برعهده دارد.

خانم جهانی در سال ۱۳۹۰ عضو بسیج اصناف شده و در سال ۱۴۰۲ نیز مقداری وام اشتغال از این سازمان دریافت کرده است.

وی درآمد حاصل از این کار را برای نیروهایش کافی نمی‌داند و درخواست می‌کند تا برای توسعه کسب‌وکار به افراد جدید وام داده شود.

اداره میراث فرهنگی غرفه‌ای را در شهربازی بجنورد در اختیار این کارآفرین موفق داده تا بتواند محصولات خود را به فروش برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار